مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:562023-06-12سياسي

فارس من| ولنگاری فرهنگی در قطب تولید علم شمال کشور +عکس


به وضعیت بی حجابی برخی دانشجویان دانشگاه گیلان رسیدگی شود ثبت شد که مخاطب در آن گفته بود در طی چند ماه گذشته در دانشگاه گیلان میزان ولنگاری فرهنگی و بی حجابی زیاد شده و هیچ کسی هم به این موضوع واکنش نشان نمی دهد، اردوهای مختلط نیز یکی از وضعیت های اسفناک این دانشگاه و دانشجویان آن است.

متأسفانه این روزها شاهد انتشار تصاویری ناهنجار از وضعیت رهاشدگی در یکی از قطب های تولید علم در سطح کشور یعنی دانشگاه گیلان با قدمت بیش از پنج دهه ساله هستیم.

دانشگاهی که در حال حاضر با 10 دانشکده و یک واحد پردیس و 2 پژوهشکده (حوضه آبی دریای خزر و گیلان شناسی) با بیش از 600 عضو هیأت علمی، بالغ بر 18 هزار دانشجو و به عنوان بزرگترین مراکز آموزش عالی در منطقه شمال کشور مشغول به فعالیت های آموزشی و پژوهشی است.

انتشار تصاویری از وضعیت اردوهای مختلط دانشجویی در دانشکده صومعه سرا، تصاویر بدون حجاب در جوار خوابگاه های دانشجویی، اظهارنظرهای عجیب برخی استادان و هیئت علمی این دانشگاه گوشه ای از وضعیت فرهنگی و نظارتی این دانشگاه است.

متأسفانه معاونت های آموزش و فرهنگی دانشگاه هم که در اردیبهشت ماه سال جاری از برخی استادان گروه علوم اجتماعی که در جریان اغتشاشات سال گذشته با انتشار بیانیه از اغتشاشگران حمایت کرده بودند، تجلیل کرده است، از برگزاری اردوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ولنگاری فرهنگی در قطب تولید علم شمال کشور +عکس

فارس من| ولنگاری فرهنگی در قطب تولید علم شمال کشور +عکس